بازدید کل: 319113

بازدید امروز: 161

بازدید دیروز: 415

تبلیغات چریکی

شاید اصطلاح تبلیغات چریکی را زیاد شنیده باشید اما کمتر در مورد آن بدانید. در ابتدا تصور بر این بود که کار تبلیغات صرفا اطلاع‌رسانی به مشتریان و مخاطبان هدف است، و بازاریاب‌ها به سرگرم کردن مشتریان و جلب توجه آنان چندان بهایی نمی‌دادند. از سوی دیگر، بازاریاب‌ها در جلب توجه مخاطبان خود همیشه با مشکل مواجه هستند. زیرا مخاطبان به تبلیغات عادت می‌کنند و حتی از آن گریزانند. چگونه می‌توان این مشکل را بر طرف کرد؟ تبلیغات چریکی پاسخ این سوال است.تبلیغات چریکی را می‌توان به صورت زیر تعریف کرد:

“استفاده از تاکتیک‌های غیرمعمول در تبلیغات با بودجه‌ای بسیار کم”

در تبلیغات چریکی جعبه‌های خسته کننده و پر هزینه رادیو و تلویزیون را باید فراموش کرد. به جای خلق مربع و مستطیل باید ذوزنقه ترسیم کرد. تبلیغات خود را چنان باید خلاق، غیرمعمول، هوشمندانه و منحصربه‌فرد طراحی کنید که مخاطبان شما نتواند از کنار آن با راحتی عبور کنند و در مورد آن صحبت و فکر نکنند.

تاریخ ارسال: 1394/7/8
تعداد بازدید: 3076
ارسال نظر