بازدید کل: 321087

بازدید امروز: 338

بازدید دیروز: 463

مدیریت بازاریابی و فروش

1394/8/30

مدیریت بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش مقدمه : در فروش هدف بر قراری ارتباط با مشتری ومتقاعد ساختن وی برای خرید به شیوه ای هرچه موثرتر است . برای این منظور باید شناخت کاملی از مشتری داشت…

multi_level_marketing_1.jpg

1394/8/13

بازاریابی اخلاقی

بازاریابی اخلاقی اخلاق در کسب‌وکار یکی از پیچیده‌ترین و بحث برانگیز ترین موضوعات در تاریخ برش بوده است. ارتباط بین انجام کارهای درست و کسب درآمد برای سالیان متمادی…

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

1394/7/9

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

   برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟                          تعدادی از شرکت ها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت…

تبلیغات ATL ،TTL و BTL

1394/7/8

تبلیغات ATL ،TTL و BTL

تبلیغات بالای خط (ATL)، زیر خط (BTL) و روی خط (TTL) تکنیک­ های تبلیغاتی یا استراتژی های ارتباطی هستند که شرکت­ها برای فروش محصولاتشان از آنها استفاده می­کنند. ATL یا بالای…

multi_level_marketing_1.jpg

1394/7/8

تبلیغات چریکی

تبلیغات چریکی شاید اصطلاح تبلیغات چریکی را زیاد شنیده باشید اما کمتر در مورد آن بدانید. در ابتدا تصور بر این بود که کار تبلیغات صرفا اطلاع‌رسانی به مشتریان و مخاطبان…

 تاثیرگذارترین شعار تبلیغاتی تاریخ

1394/7/8

تاثیرگذارترین شعار تبلیغاتی تاریخ

از شعار” Just Do It “می توان به عنوان یکی از سه شعار تاثیرگذار تاریخ تبلیغات دنیا نام برد. شعار و به طبع آن کمپینی که هدف اصلی آن بالا بردن سهم بازار در آمریکای شمالی بود.…

multi_level_marketing_1.jpg

1394/5/31

اگر بر روی بهترین ایده‌ی خود کار نمی‌کنید،دارید وقتتان را تلف می‌کنید

اگر بر روی بهترین ایده‌ی خود کار نمی‌کنید،دارید وقتتان را تلف می‌کنید   “اگر همین الآن در حال کار کردن بر روی بهترین ایده‌ی خود نیستید پس دارید وقتتان را…

multi_level_marketing_1.jpg

1394/5/31

چگونه اعتبار و چهره عمومی کسب و کار خود را کنترل کنیم؟

اعتبار و چهره عمومی یک کسب و کار موضوعی بسیار حساس و البته رام نشدنی است. بطوری که یک ایمیل نامناسب، یک سخنرانی بد یا یک معرفی محصول بد چیزی است که می تواند شما را در نظر…

multi_level_marketing_1.jpg

1394/5/29

تفاوت بین ترویج و تبلیغات چیست؟

برخی از کسب‌وکارها مجموعه فعالیت‌های مرتبط با تبلیغات و ترویج محصول را در ذیل یک مجموعه هزینه طبقه‌بندی می‌کنند و مسئولیت‌های هر دو بخش را بر عهده یک مدیر…

هفت مزیت استفاده از یک مشاور بازاریابی

1394/5/29

هفت مزیت استفاده از یک مشاور بازاریابی

در دوره‌ای که بازاریابی هوشمندانه از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌تواند موجب موفقیت یا شکست کسب‌وکار شما شود، هیچ کسب‌وکاری قادر به نادیده گرفتن چنین فرصت‌هایی…

multi_level_marketing_1.jpg

1394/5/29

وفاداری مشتریان پیش شرطها و پی آمدها

وفاداری مشتریان پیش شرطها و پی آمدها

multi_level_marketing_1.jpg

1394/5/28

رمز ماندگاری آگهی تبلیغاتی در ذهن

رمز ماندگاری آگهی تبلیغاتی در ذهن     اگر قرار است راجع به سوسیس دودی بنویسید ،آن را شبیه مرغ کورنوالی در نیاورید. چون در این صورت بدترین سوسیس موجود خواهد شد. فقط…

multi_level_marketing_1.jpg

1394/5/27

اصل برنامه ریزی استراتژیک در یک شرکت کوچک

بسیاری از شرکتها بدون برنامه رسمی کار می کنند، در شرکتها ی تازه تاسیس، مدیران چنان سرگرم امور هستندکه فرصتی برای برنامه ریزی ندارند. در شرکتهای کوچک مدیران چنین استدلال…

multi_level_marketing_1.jpg

1394/5/27

بازاريابي اينترنتي ،راهکاری موثر برای افزایش سود

بازاريابي اينترنتي ،راهکاری موثر برای افزایش سود استراتژي‌هاي بازاريابي براي رونق كار تجاري شما طراحي شده است. همه رشد و پيشرفت را دوست دارند و در اين مسير به سختي…

multi_level_marketing_1.jpg

1394/5/24

شش راه برای برجسته کردن محصولتان در یک بازار پرازدحام

مطرح شدن در بازار وسیع امروز امر دشواری است. آیا فکر می‌کنیدکه محصول منحصربه فردی دارید؟ شاید هم چنین تصوری نداشته باشید و این اصلا بد نیست. برخی از موفق‌ترین محصولات…

 4 ویژگی از رهبران جوان موفق

1394/3/12

4 ویژگی از رهبران جوان موفق

تمرکز و پافشاری روی اهداف یادگیری و ترکیب آنها با تجربه در محیط کاری خود بهترین راه برای تبدیل شدن به یک رهبر موفق در دنیای امروزی است. همواره رهبران موفق در هر شرایطی…

 سه مفهوم برای انتخاب معیارهای بازاریابی

1394/3/12

سه مفهوم برای انتخاب معیارهای بازاریابی

برای شناسایی فاکتورهای موفقیت و معیارهای اندازه گیری آن ابتدا باید درک درستی از اهداف شرکت خود داشته باشید. شرکت تازه تاسیسی که به دنبال وارد کردن جنس خود به بازار است…